onsdag 22 augusti 2012

Haha jag bara älskar de här bilderna som jag tog på Millie idag.
Hon kom på att hon har händer...
Och med dem kan man visst peta näsan haha.
I förmiddags promenerade jag förbi mormor innan jag var tvungen att handla lite saker på byn. Hon mådde inte så bra så jag stannade där ett tag tills hon återhämtade sig lite efter vätskeersättning och mat...
Sedan gick jag och vägde lillan. 5530 gr. vägde hon. En riktigt stor tjej :)
Sedan fick vi besök av Millies kusin Peter innan vi begav oss mot stan för att hämta en skänk till pappa som mamma köpte åt honom i tidig födelsedagspresent.
Vi åkte sedan förbi min faster och hämtade ett paket ;)
Väl hemma ikväll så matade jag Millie innan jag cyklade en sväng till Maria. Klockan var så mycket så jag var bara där en liten stund men det var härligt att cykla dit. Jag blev dock totalt slutkörd av det. Har jag några muskler i kroppen mån tro? Det känns som att jag har blivit överkörd av ett tåg just nu.
När jag kom hem från Maria så gav jag Millie mat igen (nja kanske inte direkt men) och la henne i hennes säng. Nu har jag fikat kvällsfika och ser på  Masterchef USA. Inspelat från tidigare ikväll.
Sen blir det sängen.
God natt allesammans!

Inga kommentarer: