måndag 27 augusti 2012

Usch vilken stressvecka det kommer att bli. Jag som trodde att den skulle bli lugn...
Jag hade förträngt att jag måste på banken, vi ska till Lövånger å träffa präst inför dopet som äger rum på lördag och så alla förberedelser inför det då. Just ja, imorgon ska jag också färga ögonbrynen + fransarna på Bettys salong å Gurra ska jobba i veckan. Jag ska också hinna plugga (läsa ut en bok) och flaskträna lillan. Heja!
Idag har vi varit in till skeå å gjort ärenden. Jag som hade tänkt hinna hälsa på Moa också...men det får bli en annan gång...som vanligt!! Jag måste få mer tid!!
När vi var på Barnens hus för att köpa lite nödvändigheter så sprang jag in på Blomsterlandet och köpte lite ljussaker. Ljusen hade jag redan hemma men fatet å stenarna (både de vita å gröna) inhandlade jag:
Jag skulle dock behöva lite mer av det gröna för att fylla upp...det får bli inhandlat på nästa resa till stan!!
Nä nu ska jag ta mig lite kvällsfika.
Sov gott allesammans!

Inga kommentarer: