onsdag 29 augusti 2012

Zingo har velat mysa med Gurra flera kvällar nu. Jag vet inte vad som har hänt? Har han blivit kelsjuk? Avundsjuk på Millie som får mest uppmärksamhet nu? Ändå lite kul att han kommer endast på kvällstid då Millie har somnat i sin säng :)
Jajja.
Idag har vi varit en sväng till Lövånger å träffat prästen Åke. Vi har planerat klart inför lördagens dop och det känns bra.
Vi passade på att äta lunch på Saidy's café också.
Gott var det :)
När jag skulle amma Millie i bilen så la jag henne på sätet en sväng å där gick det visst att somna på en sekund...
Hon sov visserligen lite innan också men hon har inte gillat sätet förr. Sötnos.
Här på kvällskvisten efter att vi kom hem så fick vi besök av grannarna. Vi fick fina kläder å fikade å hade det trevligt :)
Nu myser vi i soffan å jag ska ge Millie kvällsmat innan det är dags för henne att hoppa i säng.
Natten till idag sov hon från kl 22-06...mycket skönt. Själv vaknade jag där vid 4-tiden å trodde att hon var vaken men icket.
Imorgon är det fullt upp igen. Men kursboken är i alla fall utläst.
Ha en fin kväll allesammans!

2 kommentarer:

Emma sa...

Hej har ni mkt anknytning till Lövånger? Jag ät från Lövånger å jag hade Åke som konfa ledare. Han är som en härlig präst Mr humor :)

Emma sa...

Ska ni döpa i Lövånger? Jag hade Åke som konfa präst. Han är ganska rolig. Jag är från Lövånger. Vi kmr döpa i btk kyrka å ha Georg som präst.