måndag 20 augusti 2012

Idag har jag varit i stan med mamma å shoppat loss. Utan Millie som var hemma med pappsen. Jag hittade mig en klänning och skor inför kommande evenemang...
Jag kom hem vid middagstid och har myst i soffan efter det.
Just nu ligger Millie här bredvid och försöker somna...är det bra eller dåligt att hon somnar i soffan? Hmm, jag måste skärpa mig snabbt, jag vet.
Imorgon tror jag att jag ska strejka och bara vara hemma för på onsdag blir det en sväng till stan igen.
Eller just ja, jag måste på Handelsbanken en sväng å byta till deras bank. Känner att det är rätt tillfälle att göra det nu när Gurra också har Handelsbanken osv.
Så ett litet ärende imorgon alltså. I övrigt ska vi vila.
Nu ska jag fika massor med kvällsfika.
Så här mysigt kan det förresten vara i soffan vissa kvällar (inte ikväll dock ;p)
God natt allesammans!

Inga kommentarer: