lördag 25 augusti 2012

Idag har vi haft fullt upp.
Först badade Millie och sen fick vi besök.
Millies bäbiskompis Bella, som är 1,5 månad äldre än Millie kom å hälsade på ;)
En riktig sötnöt!!
Jag skulle ta fler bilder men något kom emellan så Bellas arm fick bli lite suddig ;p
Hanna, Andreas å Lova följde också med :) Och så kom Tindra efter skolan också :) Mycket trevligt var det! :)
Senare drog jag å Millie till Maria där hon å Malin hade lagat mat - tacos - som vi åt och sedan åt vi godis och drack lite...jag drack alkoholfri öl - storsupare som jag är. Jag orkar inte tänka på hur jag ska pumpa ut si å så utan har jag klarat mig utan alkohol så här länge så klarar jag mig ju betydligt längre haha. Å den alkoholfria ölen smakade ju som en vanlig öl så varför skulle jag välja den med alkohol? Ingen annan verkar dock tycka att de är lika goda? Det måste ju vara alkoholen de vill åt då?! :p
Där vid 22.30 promenerade jag hem med vagnen, gav Millie mat å nu har hon slocknat i sängen. Jag ska också hoppa i säng strax.
Imorgon får vi se vad som händer och sker.
Sov gott allesammans! :)

Inga kommentarer: