fredag 17 augusti 2012

www.fotomalinstenlund.blogspot.com
Gårdagen spenderades här hemma med att städa och påta på. Gurra klippte gräsmattan, rengjorde toaletten och dammsugade medan jag dammtorkade, tog hand om Millie och städade i ordning hennes barnrum på övervåningen. Jag kände mig sjukt effektiv. Det som är synd var att ryggen gick typ av efter det. Jag har fortfarande väldigt ont så jag gör så lite som möjligt idag. Försöker att inte lyfta Millie så mycket å så.
Idag klev vi upp kl 8 och badade lillan och sen låg jag och hon och myste fram till 10.45. Efter det har jag duschat och fått lunch av min hemmaman ;) Nu inväntar vi besök av chef Ingela ;) (från fritidsgården). Trevligt!
Ikväll ska jag och Sara ordna inför morgondagens kräftskiva!!
Ha en toppendag allesammans!

Inga kommentarer: