måndag 13 augusti 2012

Tänkte skriva från datorn men internet har strulat för oss länge nu...å alltele skulle höra av sig idag men inte då än så länge...så jag skriver från mobilen..,
I onsdags var vi hemma på dagen och gick en promenad ner på BVC å vägde lillan. 5150 gr vägde hon :)
På kvällen besökte vi Magnus å Ullis en sväng :)
I torsdags kom Maia å Linn på besök på förmiddagen. På eftermiddagen åkte jag å Clara in till stan å åt middag på Allstar.


Mycket gott var det å mycket trevligt :)
I fredags fotade Malin Millie. Bilderna jag har sett hittills blev fantastiska å ni ska få se dem men inte via mobilappen för då förstörs kvaliteten...
Men här är en bild som jag tog med mobilen:


På kvällen var jag med Anna, Tina å Maria Lu. Vi körde en sväng och tittade på de som fiskade kräftor och satt hemma hos Tina å pratade :)
Lördagen bestod av ett besök i Skeå med presentköp å sedan födelsedagsfest hos Marie!
Hon bjöd på en alkoholfri rabarbersvaj ;p Mycket gott var den! :)


Mycket trevligt var det :) Något mindre trevligt var att jag fick parkeringsböter på 400 kr. Å jag som fått det där 3 ggr förr också! Jag borde ju ha lärt mig!! Jajja!!
I går var vi på dop för Moa å Glenns fina Vicente :) Det var fint å kul :) Efteråt promenerade vi förbi faster Vonne som bor granne med kyrkan. Där blev vi kvar på gomiddag tillsammans med Vonne, hennes Gustav, hans dotter Emmelie, hennes Fredrik å deras två barn. En väldigt bra avslutning på en mycket bra helg!
Idag så sov vi ut länge. Millie sov från 8.30-04.30 i natt!! Jag försökte väcka henne där vid 23.30 men det gick inte... Hon sög lite men somnade igen... Skönt för henne att få sova lite :) Hon sover ju typ aldrig på dagarna...
När vi klev upp idag så tog vi vagnen å promenerade ner till Maria. Där åt vi glass å pratade en stund med Maria innan jag å
Millie begav oss iväg för att träffa Sara å Linda då vi hade juntaträff idag ;) Vi handlade betong å sedan åt vi en glass på kiosken (aj aj så mycket glass jag har ätit idag) innan vi promenerade till Linda där vi gjöt blad i betong :)


Sedan åt vi pizza här hemma å nu myser jag å Gurra i soffan medan Millie sover i sin säng. Jag ska ta mig lite kvällsfika. Mums!
Imorgon ska vi bara vara här hemma och fixa med saker :)
Ha en fin kväll allesammans!
Katta

Inga kommentarer: