onsdag 15 augusti 2012

Igår efter middagen så åkte jag å Millie en sväng till Åbyn för att hämta lite akvarellpapper så att vi kan göra fot-och handavtryck senare idag få se...
När vi kom hem så sov Millie så jag la henne direkt i vagnen, tog på henne lite varmare kläder och drog vagnen till hallonbusken. Där plockade jag å Gurra in dessa skönheter:
Eftersom att Millie reagerar med magknip då jag äter jordgubbar så vågar jag inte äta hallon heller...så de blir infrysta få se...
Idag klev jag upp, gav lillan mat å åkte sedan iväg på förskolan där Tobias inskolas just nu. Där var jag stand-in för "farmor Lena" då hon hade en tandläkartid :) Det gick toppenbra och jag tror att Tobias kommer att trivas bra där :)
Sedan dess har jag gjort en tonfisksallad som vi till lunch och nu laddar vi inför det första s.k. "läkarundersökningen" här i Btk. Fast det känns ju som att hon har haft det varje gång men...
Det blir nog bra!
Nu ska jag dricka lite kaffe och sedan försöka amma Millie så att hon håller sig mätt å nöjd under läkarbesöket.
Ha en toppendag allesammans!

Inga kommentarer: