lördag 2 januari 2010

     *    *    *    *    *   Nyårshelgen   *    *    *    *    *    

Jag har legat på latsidan sedan i onsdags med bloggskrivandet. Har inte riktigt hunnit med.att skriva när det har varit nyårsafton och allt. Jag har fortfarande inte återhämtat mig riktigt efter nyår men. Jag har ätit alldeles för mycket mjölk nu och har magknip nå jäkulskt. Nåja, det går väl över så småningom.
Igår kväll var jag hos Emeli och Conny. Vi spelade lite Wii. Eller mycket Wii. Jag måste köpa det när jag får råd till det. Idag tar jag det lugnt och ligger i soffan. Jag ser en film: The triumph. Jag tycker den verkar rätt bra faktiskt. Jag håller också på att läsa Carolina Gynnings Ego girl. Lättläst och intressant. Det är alltid intressant att läsa självbiografier tycker jag. Det blir intressant när det är på riktigt för mig.
Nu ska jag fortsätta koncentrera mig på filmen.
Ha en trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer: