fredag 22 januari 2010



*   *   *   *   *   Fredag   *   *   *   *   *
Äntligen fredag!!
Det har varit skola idag också, så som alla andra dagar.
Jag kom hem, hämtade pengarna och for på konsum för att handla.
Jag köpte bland annat en hårfärg som jag for hem och gjorde i ordning.
Jag har aldrig varit med om att bli så svart på kroppen förr när jag har färgat håret.
Det var en ny sorts färg som jag prövade och den fastnade direkt på huden så nu ser jag skitig ut haha.
Nåja, ni som träffar mig får väl ha överseende med det!
Nu ska jag snart iväg och jobba. Jag är riktigt trött så jag hoppas att kvällen flyter på bra, men det gör den nog :)
I morgon är det fotbollsträning på morgonen, födelsedagsfirande mitt på dagen och sedan drar jag i väg till Umeå på inflyttningsfest hos Tessan och Rebban. Det ska bli trevligt! :) Jag kanske inte hinner skriva i morgon så om det är fallet får ni ha en trevlig hel helg. Annars:
Ha en trevlig kväll! :)