tisdag 12 januari 2010

*    *    *    *    *    Tisdag    *    *    *    *    *
Det första jag såg när Gurra hade hämtat tidningen i morse var Ola. På förstasidan. I pappersversionen alltså. Där var det ett reportage om Olas tripp till Kanada. Han bor där med min bror för er som inte vet det. För övrigt kan ni som är intresserade även kolla in brorsans blogg. De båda skriver om deras tid i Kanada.
 Jahapp, idag var det skola igen. Gick väl bra som vanligt tror jag. Lite drygt med den sista läslektionen på 80 min. men jag överlevde!
När jag kom hem så gjorde Gurra middag (korv och makaroner) och sedan har vi sett lite TV, spelat yatzy (jag vann), spelat M.I.G. (jag förlorade) och så lite spel på Gurras iPhone.
Nu kollade jag bara lite på datorn och har tänkt hoppa i säng.
Imorgon blir det läkarbesök i stan och sedan kanske träffa mamma på stan, beroende på om jag blir klar snabbt eller inte. Tar det kort tid hos läkaren kör jag nog tillbaka och går klart skoldagen innan jag beger mig in till stan igen eftersom jag har fotbollsträning på kvällen.
Näe, hopp i säng och läsa Ego girl färdigt (önsketänkande).
Sov gott!

Inga kommentarer: