lördag 2 januari 2010

*     *     *     *     *     En härlig kväll     *     *     *     *     *
Jag blev hemma ikväll som sagt och jag har spelat lite Mario och nu har jag och Gurra ätit goda ostar, oliver och goda kex. Mums. Lite vin till det också men jag är ju inte någon vindrickare egentligen så jag drack bara någon klunk. Nu sitter vi och ser på En förtrollad romans och den verkar ju vara rätt bra den också, men The triumph blir nog dagens film.
Är det någon som vet vad Voddler är för något? Kan någon förklara det för mig? Jag gillar ju att se film och jag har fått för mig att det är typ som Spotify fast med filmer? Äsch, jag kan ju kolla upp det själv men jag har inte orkat göra det än. Nä nu ska jag koncentrera mig på filmen.
Jag har förresten hunnit läsa 63 sidor idag av Ego girl och ja, den är verkligen intressant och lättläst som jag skrev förr. Eftersom jag inte är någon som läser i vanliga fall så är jag impad efter att ha kommit så pass långt på bara en stund haha.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

1 kommentar:

my sa...

jag hade voddler ett tag, men det var inge bra.. bara konstiga filmer som jag inte alls visste vad det var ;o