måndag 25 januari 2010



*   *   *   *   *   Måndag   *   *   *   *   *
Nu är det så här... Jag har haft en mycket trevlig helg. Inflyttningsfesten hos Tessan och Rebban var jättetrevlig och helgen avslutades med fotbollsträning i går kväll. 40 minuters löpning före var inget att egentligen rekommendera, men jag överlevde ju så då kanske andra överlever det också. Idag känner jag mig dock förkyld och tät i näsan. Träningsvärken ska jag nog inte ens prata om haha.
Hur som helst så har det varit skola idag som vanligt och nu sitter jag hemma i soffan och bara latar mig. Det ska jag fortsätta med...hela kvällen! Jag är ensam hemma och är helt slut efter helgen så det blir superbra att få lata sig hela tiden. Kanske att jag pluggar lite om jag ids...och kanske att det är något på TV senare ikväll också som man vill se...
Nu ska jag fortsätta nöta Tre kronor på datorn.
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: