tisdag 26 januari 2010



*   *   *   *   *   Tisdag   *   *   *   *   *
Jag sitter här i soffan och har pluggat lite. Jag fick helt plötsligt ett samtal från Emelie Lu. Hon kom hit och hälsade på Zeus... och mig så klart! :) Jättekul att få besök! Särskilt nu när jag är ensam hemma!
Hur som helst så sitter jag just nu och funderar på vad mina mål för 2010 är. Ja jag tycker ju att man ska måsta ha lite mål. Mina tankar är många, men några är i alla fall att jag ska jobba mycket som konsult. Det är så roligt och jag tror att det är min framtid faktiskt! Jag vill också klara av skolan med bravur och ha en fantastisk sommar. Är det för mycket begärt kanske? Jag tycker då inte det. Hur som helst så ska jag fortsätta plugga en stund till innan det är dags att sova!

I morgon är det skola igen och direkt efter skolan åker jag och Emeli in till stan för att göra vad? Ja jag vet då inte men Emeli ska handla nå kläder. Jag har fotbollsträning på kvällen så jag blir i stan ända till på kvällen och missar Gurras hemkomst, men jag får ju träffa honom på kvällen i alla fall!

Sov gott!

Inga kommentarer: