lördag 9 januari 2010

*    *    *    *    *    Lördag    *    *    *    *    *
I torsdags kväll for jag iväg till Clairy och sov över hos henne. Igår morse for vi och några till ner till Sundsvall på kick off. Riktigt trevligt var det och vilken fantastisk utsikt det var på hotellet uppe på södra berget!
Jag kom hem vid 22.30 igår kväll och var uppe i varv efter dagen så jag somnade ändå rätt sent och eftersom jag skulle upp kl 8 i morse så var det ju lite jobbigt. Jag hade fotbollsträning kl 9 i morse och jag vaknade inte förrän 8.49 så det blev lite tajt som tid men jag hann. Var väldigt trött på träningen men när jag väl kom hem igen så blev jag minsann pigg. Jag åt gröt och så gjorde vi oss båda två klara och for in till stan. Jag skulle lämna in datorn men de ville inte skicka den förrän i veckan så jag ska ta in den igen, senare någon dag.
Vi fikade på Stigs innan vi begav oss hemåt igen.
När vi kom hem så spelade vi lite M.I.G. och sedan gjorde Gurra en pannkaka. Medan han gjorde den slängde han även ihop en smet till muffins och efter maten gjorde han en bulldeg. Haha, han är så duktig! Vi är lika båda två på det sättet att vi får upp nå ryck ibland och lagar en massa saker och så kan vi vara jättelata vissa perioder och knappt orka laga middag.
Men så är det väl för de flesta tror jag. En del orkar visserligen jämt hålla på att baka osv. men inte jag :)
Nu ska jag se lite tre kronor så här den sista kvällen man är ledig.
Känns konstigt att börja om skolan och att börja jobba igen efter så lång ledighet, men lite kul ska det ju bli också! :)
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: