söndag 17 januari 2010



*  *  *  * Det går inte så bra - nej *  *  *  *
Jag är så frustrerad! Både över ryggen och över att jag inte klarar av att göra en header. Jag försöker verkligen lära mig Gurras program men det går inte. Nu får jag helt enkelt vara utan bilder tills jag får igen min dator, eller en ny.
Blev ingen fotbollsträning. Jag som hade längtat så mycket efter att få träna i tältet, men men!!

Nu ska jag försöka bli positiv och göra lite kvällsfika trots att jag egentligen numera inte får äta på kvällen, men med tanke på min dåliga dag så känner jag att jag måste få äta!
Jag funderar också på om folk verkligen tycker att filmerna med Johan Falk är bra? Jag tycker att de är skitdåliga...hmm. Jag kanske inte gillar han som spelar Frank? Jag gillade han ju inte i snabba cash heller. Nåja.
Slänger upp några bilder från 2005. Det var ett bra år :)
Ha en trevlig kväll! :)









              







Inga kommentarer: