onsdag 27 januari 2010



*   *   *   *   *   Onsdag   *   *   *   *   *
Jag körde i snöstormen till stan direkt efter skolan. Köpte två nya tröjor på Bik bok innan jag for till mamma och Hans för att käka middag innan fotbollsträningen. Fick sms om att fotbollsträningen var inställd. Kul? Nej! Fick dessutom problem med centrallåset på bilen vilket gjorde att tanklocket var låst. Det i sin tur gjorde att jag inte kunde tanka innan jag for till mamma men jag klarade mig dit och så hjälpte Hans mig innan jag for tillbaka till stan och tankade. När jag kom hem satte jag mig i soffan för att ta det lugnt. Kom sedan på att vi faktiskt hade Kulturcafé på skolan som jag skulle vara på (inte först då det var tänkt att spela fotboll) så jag drog dit. Nu sitter jag däremot i soffan och tar det lugnt.
Lite smått orolig inför morgondagen. Varför? Kan jag inte säga just nu, men jag kanske förklarar mer efter morgondagen.
Sov gott allesammans!

Inga kommentarer: