söndag 3 januari 2010

*   *   *   *   *   Tre kronor   *   *   *   *   *
Ja alltså inte hockeyn utan serien. Jag sitter och har Tre kronor-maraton här i soffan med Gurras dator eftersom jag lyckades spilla vin på min dator igår så den är helt förstörd. Jag hade ett glas med någon klunk i som stod i fönstret. När jag skulle ställa mig upp så drog jag med mig en sladd som gjorde att glaset föll ner i soffan och på datorn. Inte bara datorn stinker utan även soffan. Ska försöka fixa det på något sätt. Det är ju trots allt egentligen kemtvätt på klädseln men. Allt ordnar sig väl på något sätt. Vi som hade tänkt köpa en ny TV men nu blir det väl inte på ett tag...
Ikväll ska förhoppningsvis Anna komma förbi en sväng och så har jag fotbollsträning kl 20-21.
Imorgon ska vi till Rebecca i Bureå och hälsa på.
Det lär inte bli några bilder förrän min dator är fixad. Tur vi hade backup på allt i alla fall.
Ha en trevlig dag!

1 kommentar:

MOa sa...

Den som ändå hade tre kronor-avsnitt hemma!!!