onsdag 6 januari 2010

*    *    *    *    *    Fullt upp    *    *    *    *    *
Jag hinner knappt sitta vid datorn. Har haft fullt upp med kompisar hit och kompisar dit. Var ju som sagt till Rebecca en sväng i Måndags och vi lagade mat och hade det trevligt. Anna, Emeli och Marie var också med. Igår städade jag och Gurra, sedan blev jag bjuden på middag hos Anna. Efter middagen kom Caje förbi en sväng och efter kl 21 for Caje hem och jag och Anna hämtade upp Tina och Emeli. Vi körde runt en stund och sedan for vi hem till Anna. Jag och Gurra spelade lite M.I.G. (frågesport typ) i natt och det var första gången i mitt liv som jag vann över honom haha.
Idag har jag och Anna varit och handlat en sväng och jag tog adjö till Anna som åker hem till Stockholm om ca. en timme. Hon ringde för övrigt nyss och undrade om hon hade sin plånbok här. Hon har alltid borta saker och jag får skratta varenda gång.
Nu ser jag lite Tre kronor igen och snart ska jag laga middag eftersom att mamma och Hans kommer hit i afton.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: