söndag 17 januari 2010

*   *   *  Julen är över - jag vet  *   *   *
Usch. Det är inte kul när jag inte kan göra om min header bara för att jag har en konstig dator nu utan några som helst program att fixa och trixa i. Eller nog skulle det säkert gå om jag bara satt och lärde mig, men då måste jag få mer tid på mig än vad jag har. Nåja, det får helt enkelt vara en liten blandning mellan rött och blått nu.. Det får ni leva med haha.
Helgen har i alla fall varit väldigt trevlig. Igår såg vi på Snabba cash, och njae. Jag tycker inte att den var så superbra faktiskt, men den gick ju att se, helt klart!
Ikväll blir det fotbollsträning i tältet om ryggen blir bra. Vaknade med en väldigt ond rygg vilket gjorde att jag låg i sängen till efter kl 13. Jag kunde helt enkelt inte få mig upp.
Näe nu ska jag fixa lite saker.
Ha en trevlig söndagskväll!

Inga kommentarer: