tisdag 19 januari 2010



*   *   *   *   *   Tisdag   *   *   *   *   *
Livet är fantastiskt! Båda jobben är fantastiska! Skolan är väl si sådär efter dagens lektioner men det blir väl bättre det också! :)
Jag känner mig på topp helt enkelt, trots att jag är väldigt trött just nu. 80 min bokläsning utan rast är ingen höjdare faktiskt. Fast jag läste i alla fall ut boken. Stumpen av P.C Jersild. En sorglig berättelse om en alkoholist. Lättläst och författaren vet verkligen vad han skriver om. Han måste ha kollat upp en alkoholists liv väldigt bra.
I kväll blir det förmodligen en lugn hemmakväll med lite kaffe och plugg. Först middag, men den har jag inte några idéer om än så länge. Det kanske blir en macka eller något haha. Nä nu ska jag vara positiv!
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

my sa...

vars jobbar du mer än på ug? :)
för visst jobbar du där än?