söndag 31 januari 2010


*   *   *   *   *   Söndag   *   *   *   *   *
Oj så seg jag har varit på att uppdatera. Jag har jobbat en massa och pluggat. Helgen har som sagt bestått av jobb och plugg också, dessutom var Sara här en stund igår! Idag har jag haft fullt upp. Först var jag förbi Brännfors en sväng och kollade vad som kunde vara fel. Björn förstod inte vad det kunde vara så nu sa vi försöka kolla upp det på Motorcentralen i Umeå istället. Vi har pengar innestående där så det blir nog bra. Efter jag var i Brännfors så for jag hem och käkade middag innan det sedan var dags för fotbollsträning i tältet i Skellefteå. Det gick inte så bra på träningen men det kommer väl fler gånger!
Nu ska jag lägga mig och sova för i morgon är det minsann skola igen!
Sov gott allesammans!

Inga kommentarer: