söndag 10 januari 2010

*    *    *    *    *    Söndag    *    *    *    *    *
Jag är lite less på att ha någon annans dator. Man blir så lätt vän med sin dator och nu när jag har Gurras mac så kan jag inte föra över bilder eller scrappa ihop en layout till bloggen. Bloggen får helt enkelt ta och vara julig ett tag till. Jag skulle ju också vilja ha photoshop men det kostar 8.000 kr. Helt sjukt. Nåja, det ordnar sig säkert.
Idag hade jag i alla fall tänkt ringa Maria men jag har rent inte haft tid. Vi fick besök av Gurras syrra och hennes karl, så vi fikade och pratade en massa.
Nu ska vi strax käka middag också så tiden rinner bara iväg.
Imorgon är det dags för skolan igen. Kul men lite nervöst. Jag vill inte bli så stressad av allt bara. Imorgon kväll är det personalmöte på jobbet och vi ska kolla lite om schemat här i vår. Jag längtar efter att få börja jobba lite igen :)
Ha en trevlig söndagskväll!

2 kommentarer:

Mli sa...

Va kul att du lär dig något av videorna! Nu blir jag glad. :)

Ska göra 1 eller 2 videos om utklipp för de finns ju så många sett att göra de på :)

Mli sa...

Så, nu ligger det ute en video om utklipp :)