onsdag 30 december 2009

     *     *     *     *     *     Onsdag     *     *     *     *     *     
Min mobil verkar vara lite konstig? Den är tydligen av när folk ringer och vissa sms verkar inte komma fram. Jag har väl tappat ner den för mycket i golvet eller något. Så om någon behöver få tag på mig och mobilen inte fungerar så kan ni ju skriva ett mail eller försöka ringa hem (hemtelefonen är ju dock typ aldrig laddad men haha).
Idag klev jag i alla fall upp då Emeli ringde (och äntligen fick sig fram) och väckte mig där vid 12-tiden? Jag klev upp och lagade frukost (snarare lunch kanske). Korvstroganoff med ris. Jag åt så mycket att det fortfarande känns som att jag har nyätit. Inte bra då jag lär va svinhungrig igen sent ikväll.
Jag sitter och syr om en klänning. Det går väl rätt okej hittills men nu ska jag försöka sy in den lite och vi får väl se hur det går. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det här med att jag faktiskt ska få på mig den och sedan av utan att ha dragkedja eller liknande...hmm, jag får tänka på det en stund. Jag var i alla fall tvungen att ta en paus nu så jag inte skulle vara så arg. Jag har nog lite hett temperament när jag håller på med sånt här tror jag. Gurra ska nog helst inte vara i närheten, stackarn.
Hoppas att jag hinner till Emeli sedan men vi får se! Detta måste göras! Har man inte pengar att köpa en ny klänning så tager man det man haver, som man brukar säga...eller nått!
Imorgon är det som sagt nyårsafton och jag längtar efter den maten redan nu. Hoppas att jag är lika sugen på maten imorgon bara.
Nåja, nu ska jag ringa till mamma och fråga om råd angående klänningen.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anna sa...

Va spännande! Va äre för klänning du syr om? SJÄLV så har jag nu handlat sallad för typ... 200 spänn, haha! Jag försöker ringa dig imorrn, och om din telefon är cp så kan du ju allti ringa mig också! :)