fredag 11 december 2009

     *     *     *     *     *     Telefon     *     *     *     *     *     

Jag har suttit i telefonen i typ två timmar. Först med Tina och sedan med Anna. Nu ska jag snart äta middag och vid 19-tiden drar jag på jobb. Avsa mig från vikariesamordningen idag också. Jag har ju så mycket jobb nu så jag kan inte vara vikarie på hemtjänsten också. För övrigt så är detta de få bilder jag tog igår. Värdelös kvalité. Kameran är inte bra längre. Linsen är alldeles suddig. Får väl se när man har råd att köpa en ny. Inte blir det då detta år haha. Jag ska se ett Ugly Betty-avsnitt innan jag drar på jobbet också så nu ska jag ta fram maten och käka här i soffan.
Ha en trevlig kväll!



1 kommentar:

my sa...

ringde viksamordningen till dig idag också? ;p
jag funderar också på att avsäga mig efter den 23e. orkar ju aldrig dra mig till btk.
jag har lagt ut bilderna på läggan nu om du inte redan har sett dom ;)