måndag 21 december 2009

     *     *     *     *     *     Måndag     *     *     *     *     *     

Jag är redan vaken! Inte dåligt va?
Jag ska vara barnvakt idag som sagt och jag hoppas att det blir superbra väder så vi kan vara ute.
Det var inte så kallt för en timme sen, bara ca -9 så jag tror det kan bli bra!
Jag vet inte om Tindra vill gå ut men jag ska fråga henne vad hon vill hitta på.
Det ska ju vara roligt att ha en barnvakt tycker jag så därför måste ju hon få välja.
Eller Emeli, hon får inte välja vad som helst, men något i alla fall! ;)
Igår kväll spelade vi Colin McRae och jag vann...som vanligt. Efter det spelade vi Yatzy och Gurra vann...nästan som vanligt haha.
Efter jag har varit barnvakt idag så tänkte jag hänga upp de väldoftande apelsinerna med nejlikor i som jag har tänkt göra varje jul men aldrig lyckats med förrän nu. Jag tycker verkligen att det luktar jul!
Jag tänker också hinna med en massa annat. Riktigt vad vet jag inte än men jag ska då bland annat fixa klart lite julklappar!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: