söndag 27 december 2009

     *     *     *     *     *     Söndag     *     *     *     *     *     

Till vänster - gårdagen hos morbrorn. Sara, Gurra och jag spelade med potatismjöl på spelplanen för att få glid på ringarna. Till höger - dagens snökaos. Fint med mycket snö men desto jobbigare när man inte har någonstans att skotta snön. Hela gården är proppfull. Måste nog ringa efter snöhämtning. Typiskt stadsboaktigt men vad ska man ta sig till?
Idag har jag, Marie och Caje bestigit mount everest utanför banken. Jag höll på att drunkna i snön och efter denna bestigning har jag varit helt slut resten av dagen. Jag och Gurra har spelat lite yatzy och jag vann alla 3 gånger. Heja! För övrigt så önskar jag att jag hade mer ork till att göra något nu när man väl är ledig men snart är det ju i alla fall nyårsafton och då ska vi väl hitta på något.
Här är lite bilder från julafton:

Och här är bilder från juldagen och bakismaten:

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Broschan sa...

Sitt inte i mitt rum!