lördag 12 december 2009

      *     *     *     *     Fredag kväll     *     *     *     *      

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Har haft en lugn och trevlig kväll. Synd bara att larmet gick 3 gånger eftersom vi hade glömt larma av. Men det ordnade sig ju till slut så! Det är ju i och för sig bra att larmet går så lätt för då vet man att man minsann inte kommer undan där inte! Nu sitter jag i soffan och kopplar av. Det är en skum film på tv4+ - House of Jericho. Jag förstår inte så jättemycket men jag har ju inte sett början heller så. Trots detta så är den ändå rätt spännande på något konstigt sätt.
Snart ska jag sova så jag orkar upp och göra något imorgon.
För övrigt hörde jag rykten om att det har varit två nya inbrott här i btk igen?
Så jäkligt! Jag blir vansinnig! Var är polisen???
God natt!

Inga kommentarer: