tisdag 1 december 2009

Måndag kväll 

Det har varit en tuff dag idag men jag har överlevt. Började dagen med att stiga upp kl 6 och duscha, göra mig i ordning och sen satte vi oss på flyget hem. Kom fram just när skolan började så då räknade jag matte och sedan for jag och Emeli på grillen och käkade. Jag kom fram till två saker av det. 1 - Jag och Emeli kommer bli så feta att vi ej kommer kunna gå till slut om vi fortsätter äta där en (?) gång i veckan. 2 - Vi kommer inte ha våra sambos kvar eftersom vi kommer förstöra ekonomin totalt med våran skräpmat. Nåja, jag njöt då av pizzan haha. Tillbaka på skolan hade jag redovisning om min och Gurras tripp till Tyskland 2005. Har nog aldrig varit så nervös och aldrig talat så dålig engelska men skit samma, jag klarade det i alla fall. 
Efter skolan for jag hem, ringde några samtal och sedan for jag och jobbade på UG. Vilka härliga ungdomar! Jag spelade biljard och pingis. Riktigt kul! Kom hem efter kl 22 och nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon och räkna matte.
Här är förresten lite bilder från helgen.


Inga kommentarer: