tisdag 15 december 2009

     *     *     *     *     *     Tisdag     *     *     *     *     *     

Det har varit skola idag igen. Efter skolan var det sångövning. Ja jag ska då mima på fredag vill jag lova haha. Idag var nog den värdelösaste sångdagen i mitt liv. Nåja, träning ger färdighet. Eller hur var det med det egentligen? Efter sångövningen for jag till Rebecca i Bureå och vi umgicks några timmar. Riktigt mysigt och trevligt var det. Mätta och belåtna efter var sin pizza vill jag lova. Ordentligt mätta...så mätta så vi la oss i soffan och var alldeles uppsvällda i magarna! Gott var det! På vägen hem hade det kunnat gå hur som helst eftersom jag knappt såg något alls. Usch vilket snöoväder. Det är ju visserligen kul med snö men det är inte så roligt då man inte ser vägen framför sig.
Nu har jag i alla fall käkat kvällsfika och ska snart sova.
Imorgon börjar vi skolan först kl 17 eftersom vi ska ha nå kulturcafé. Ledigt på dagen alltså, men då ska jag och Sara in till Skellefteå och köpa julklappar. Vad jag nu ska köpa är ju frågan...jag har ju inga pengar...
Sov gott!

Inga kommentarer: