tisdag 1 december 2009

Tisdag


I morse försov vi oss. Både jag och Gurra. Inte bra, men jag hann till skolan i tid i alla fall. Man blir stressad hela dagen när man har försovit sig. Det har i alla fall varit rätt lugnt på skolan vilket var skönt. Nu sitter jag och våldpluggar. Vill verkligen bli klar med svenskan innan jul så jag kan koncentrera mig på matten i vår. Skulle vara skönt. Däremot är det riktigt kul det jag läser i svenskaboken just nu så jag skulle ju gärna läsa lite mer men det hinner jag inte med. Just ja, det har snöat massor i natt. Vinter över en natt - inte dåligt! 
Jag var nere på kajen en sväng på lunchen och tog lite kort. Mestadels för att jag skulle ha ett till skolan men jag tog lite fler också, det var som så fint!
Nu ska jag fortsätta plugga.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anna sa...

Ååh så snööigt å fint! Här är de såklart grått, blött och INGEN snö!