lördag 19 december 2009

     *     *     *     *     *     Lördag     *     *     *     *     *     

Det har varit lite fullt upp de senaste dagarna om man säger så, men nu har jag i alla fall jullov. Ett väl förtjänat lov skulle jag vilja säga haha.
Igår hade vi klassfest inför julen. Vi hade riktigt trevligt och ja, det var lugnt för min del. Jag lovar. Jag var bara oerhört glad hela kvällen haha! Enda bra låten som spelades var jag tvungen att rocka. D-A-D - Sleeping my day away... Jag säger bara det. Vid 00.30 gick jag och Emeli hem. En promenad på ca. 4 km mitt i natten. Det var otroligt härligt faktiskt. Lite kallt när jag nästan var hemma men.
Idag har vi käkat lunch (sen frukost) på grillen och sedan dess har jag suttit i soffan. Vid middagstid började vi se alla NCIS-avsnitt som vi har spelat in under hösten. Har garanterat missat några program men inte många. Jag tror vi har sett typ 6 avsnitt nu. Några kvar. Gurra har somnat i soffan och jag har målat naglarna.
Imorgon vet jag inte vad som händer. Kanske bara ta det lugnt så här inför julveckan.
Ha en trevlig lördagskväll!


psst. Klassen... Det var väl inte nå konstiga kort? Och detta är ju inte fb.

1 kommentar:

Jonas sa...

Haha det var en grym kväll och du var ju inte alls full. ;)