torsdag 3 december 2009

Torsdag



Detta var den fiiiiiina saken jag fick av Annas mamma. Jag måste ringa och tacka men jag är för feg för det!?! Jag är riktigt feg när det gäller att ringa och tacka för saker osv. 
Jag vet inte varför men jag bara är sådan.
Jag försov mig i morse också. Ovanligt? Nej. Jag har försovit mig alla dagar utom en de senaste veckorna. Kul? Nej. Tur att jag alltid hinner till skolan i alla fall men med fett hår och mjukisbyxor, men vad gör det? Knappast något alls. Nu har jag slutat skolan för dagen och undrar om jag ska sova en stund eftersom jag ska jobba ikväll. Jag brukar aldrig sova på eftermiddagen men i natt sov jag så lite så jag kanske borde ta igen det. Jag kommer ju ändå inte att vara hemma från jobbet förrän efter kl 22 och så ska jag upp imorgon igen och gå skola. Imorgon kväll ska jag också jobba och jag vet inte hur länge men jag tror att de har öppet säkert till 23.30 på en fredag? Nåja, någon gång får jag väl tillbaka min sömn, även om det inte blir nu. Förresten kanske jag ska försöka se om jag kan kolla in senaste avsnittet av Oskyldigt dömd som jag missade igår kväll.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

qedcwedf sa...

Inga bilder på jag å fredde?!