måndag 14 december 2009

     *     *     *     *     *     Måndag     *     *     *     *     *     

Det har varit skola idag. Skola, skola, skola. Jag var helt slut efter skolan men lyckades trots det plugga en stund. Gurra fixade maten och kl 20 drog jag iväg till Emeli och pluggade. Blev typ 10 min där eftersom vi inte hade i stort sett något att jobba med. Imorgon ska vi ha debatt om klimatmötet på skolan igen. Vi hade ju första mötet i Torsdags och nu det andra. På skoj alltså. Ett rollspel. Jag och Emeli är alltså USA och vi måste vinna. Trots att jag som mig själv kan tycka att det är helt sjukt men vi måste ju försöka i våran roll som USA i alla fall.
Ja som sagt, jag var väldigt trött fortfarande då jag kom hem från Emeli men nu blev jag så oerhört pigg efter att ha pratat i telefonen med en kollega som jag aldrig har pratat med förr. Hon var så kopiöst trevlig och vi babblade på ett bra tag. En timme kanske? Oj vad tiden går fort. Trevligt var det i alla fall. Kul att någon börjat jobba närmare mig nu så man kan träffas osv. :)
Nu ska jag ta mig lite kvällsfika och sedan ska jag hoppa i säng.
Sångövning efter skolan imorgon - egentligen -  jag har hoppat av julkören. Kände inte att jag tillförde så mycket hahaha!
Nåja, hoppas ni har haft en bra kväll!
Sov gott sen!

Inga kommentarer: