söndag 27 december 2009

     *     *     *     *     *     Jultider     *     *     *     *     *     
Mycket som händer under julen. Hinner som inte med att sitta vid datorn! Hade i alla fall en jättetrevlig julafton med släkt och vänner, god mat och mycket snö. Gårdagen som innebar den årliga juldagsfesten på värdshuset var riktigt trevlig och idag har jag varit i Brännfors och käkat lutfisk, ris ala´ malta (skriver man så?) och lite annat smått och gott.. Har även spelat lite yatzy och corong (hur nu det stavas). Jättetrevligt var det.
Nu ska jag strax sova. Bilder från julhelgen kommer sedan.
Skulle egentligen ha farit på IKEA imorgon med Rebecca och co. men jag vågar rent inte sätta mig i en bil nu när det ska bli snöoväder osv. :( Jag hade verkligen sett fram emot det men fega jag tog över... HOPPAS det är bättre före när vi ska till Umeå på tisdag.
Hej hopp allesammans och sov så gott!

Inga kommentarer: