fredag 4 december 2009

Fredag

Jag försov mig INTE i morse. De ni! Skolan gick lite trögt eftersom jag var så trött men. Efter skolan for jag upp till Brännfors och hämtade mammas plastgran som jag nu har ställt in i vardagsrummet. Har inte pyntat den än men det blir nog imorgon. Ikväll ska jag ju jobba så! Ska även jobba på Söndag också men det ser jag inte som "jobb" direkt :)
Nu kanske jag borde ta mig i kragen och äta middag. Ska ta massa kort framöver så jag har något att lägga in i mina inlägg :)


Oj då, jag glömde visst bort att jag höll på att skriva ett inlägg. Skulle ta ett kort med kameran men hamnade mitt i att fixa julkorten. 37 st ska skickas iväg... 30 med posten och 7 med bilen! Gurra tror att vi skickade fler förra året så vi kanske har glömt någon då haha.


Nu ska jag i alla fall käka middag och sedan dra iväg och jobba! 
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: