lördag 5 december 2009

Lördag


Svårt att få ett bra kort på julgranen... Nåja. Jag sov länge idag. Tror klockan var närmare 13.30 innan jag klev upp. När jag kom ner så hade Gurra bytt klädseln på hela soffan alldeles själv. Han är så duktig! Jag gjorde ett ryck och vek ihop alla tvättade kläder som har legat länge nere i källaren, röjde bort på hela under- och övervåningen (förrutom kontoret) sedan dammsög och skurade jag den nedre våningen. Just ja, jag julpyntade så gott som klart också. Sedan duschade jag och Gurra kom hem med pizza. Nu har vi käkat och jag har suttit här en stund. Måste få klart på övervåningen innan i natt också eftersom att Fredde och Josse ska sova här i natt så jag vill gärna få det rent och fint där de ska sova. Annars så ska vi ta det väldigt lugnt ikväll. Kanske att Maria kommer förbi en sväng. 
Nu ska jag nog räkna lite matte eller något annat. Eller kanske göra om på bloggen lite... Jag har sett att mina ljus som ligger perfekt på min dator och genom webbläsaren kan se riktigt förjäkliga ut på andra datorer eller med andra webbläsare. Det är lite b:igt, men jag vet inte hur jag ska fixa det... Nåja, får försöka klura på det.
Gick för övrigt superbra på jobbet igår. Det är så trevliga ungdomar! 
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anna sa...

Nu riktigt längtar jag till julmys hos dig me din julmysiga gran! :D