fredag 21 oktober 2011

Sitter i soffan och njuter av det mörka vädret utanför fönstret.
Tänkte lägga upp bilder från igår nu...jag glömde ju bland annat skriva att jag gjorde en ny soppa till middag igår :)
En Zucchinisoppa med gul lök, vitlök, cremé fraiche och Norrglimtsost i. Till det hade jag lite mer Zucchini, ärtskidor och baugetter :) Mycket gott var det! Ja självklart hade jag salt i också. Jag passade på att göra soppa då Gurra inte var hemma ;)
Idag ska jag börja på vfu:n redan kl 6 så därför är jag vaken redan nu :)
Eftersom att jag slutar redan 12.30 så tänkte jag käka lunch hemma idag.
Å som avslutning på detta inlägg så tänkte jag visa hur det såg ut när vi gjorde talgbollarna igår kväll...
Cocosfett, hasselnötter och solrosfrön!
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer: