söndag 9 oktober 2011

Igår åt jag å Sara middag på Burträsk Herrgård. Jag beställde en hemmagjord hamburgare med coleslaw å annat gott - och den är verkligen god också! :)
Tyvärr var väntetiden igår lite för mycket...å tyvärr har det varit så de senaste tre eller fyra gångerna jag har ätit där. Har fått väntat i snitt 50 min. varje gång... Men de har kompenserat det bra genom att alltid bjuda på något och igår bjöd de på efterrätt :)
Idag klev jag upp och fick god frukost av Gurra som hade gjort liknande som igår! Det tackar jag för :)
Nu ser jag på Fångarna på fortet och ska sen ta mig ett bad! För vi har ju ett badkar i huset. Visste ni det? Jag visste det knappt själv eftersom att det mest har varit kläder hängandes ovanför det men nu håller vi på att fixa lite på toan här på mellanvåningen så då måste vi duscha nere i källaren å då fixade Gurra i ordning badkaret så att det ska va rent å fräscht å mysigt så nu ska jag passa på att lägga mig där med en ansiktsmask å en tidning hehe. Känner mig som värsta ja, jag vet inte vad...Men skönt ska det bli :) Fast förmodligen skulle folk inte vilja bada med mig då jag badar typ kallt då jag tycker att det känns som att man ska svimma om vattnet är för varmt haha.
Ha en toppendag allesammans!

Inga kommentarer: