tisdag 18 oktober 2011

 Sitter och laddar upp inför kvällens jobb efter en dag med planering, jobb och plugg på sammanlagt 8,5 timmar och så 3 timmars jobb snart. Imorgon kanske man är lite mör...MEN! det är bara att jobba på för imorgon efter jobbet tänkte jag dra in till skeå å inhandla täckbyxor, jacka å ev. något inför torsdagens junta som äger rum hemma hos mig denna gång :)
För övrigt så fryser jag idag också. Har gått i dubbla tröjor på jobbet och halsduk. Nu sitter jag i min onepiece fast jag har dessutom leggings och en långärmad under. Och fortfarande kalla händer. Brr!
Snart ska vi käka middag och det blir smörgåstårta för tredje dagen i rad, men vad gör det då det saftas i munnen av bara blotta tanken på att jag ska få äta det igen ;)
Åååhh, jag önskar att jag bara kunde få jobba nu, slippa plugget och bara få vara ledig nån gång! På fredag jobbar jag också så det blir så korta helger. Efter fredagens jobb har jag jobbat 3 av 4 fredagar på raken. Det känns lite för saftigt men jag har ju tagit på mig det så jag får skylla mig själv :p
Ha en toppenkväll allesammans!

Inga kommentarer: