måndag 3 oktober 2011

Det här är en sån här dag då allt känns möjligt! Just idag är jag glad över att det är sol ute för det kändes bra då jag cyklar ;) Jag måste verkligen sluta köra bil när jag har det så nära till mina jobb. Men jag älskar ju att köra bil också så det är svårt haha! Jag ska faktiskt erkänna att jag oftast kör bil till kvällsjobbet trots att det kanske är 300 m dit. Skämmes! :p Men jag skyller på att jag är mörkrädd på väg hem. Fast nu håller de just på att utreda hur de ska kunna göra det tryggare för ungdomarna att komma dit med typ fler lysen runt om... Och det tycker jag är bra för som det har varit och är så är det alldeles kolsvart runt omkring stället.
Just ja - igår åkte jag till min morbror å testade fyrhjulingen. Det var kul! Jag plockade upp Sara också så vi åkte tillsammans å jag fotade lite men det blev inga roliga kort tyvärr haha.
Det blir nog bättre en annan dag då jag inte är lika stressad :)
Nu ska jag snart återgå till arbetet! Har rast nu.
Hej hopp allesammans!

Katta

Inga kommentarer: