onsdag 12 oktober 2011

Håller på att göra i ordning kontoret nu igen å ja alltså... Vad hände med fönstret? Varför är det upphängt saker och ditställt saker som borde ligga på vinden eller i en sopkorg? Fågeln i fönstret däremot. Den ska få en fin plats för den gillar jag. Å den fick jag dessutom från en förälder då jag slutade jobba i Bjurholm. Gardinerna ska bytas ut å så ska det upp nå saker på väggen å så vidare...å helst ska jag tapetsera om å byta golv å sånt också men det blir ett annat år. Kanske ifall det blir sovrum här igen något annat år? Jag har inte bestämt mig än...jag återkommer med slutresultatet senare ;) Förresten hittade jag räkningar från 2010 som inte var insatta i pärmen å tydligen hade jag inte satt in något alls i pärmen sedan i februari men tur att allt låg i en hög så det bara var att sätta hål i alla papper å klämma in i pärmen.
Nu ska jag se på lite tv innan det är dags för sängen då det är skola imorgon igen...!
God kväll på er allesammans!

Inga kommentarer: