fredag 7 oktober 2011

Det är höstruskväder ute idag å här inne sitter jag med min onepiece å myser i soffan innan det är dags att åka på begravning...
Fick en kommentar igår om att visa ljusarrangemanget så jag gör det då, med en bättre bild än den som jag lagt in i ett tidigare blogginlägg då hela syntes...
Det ovan står i vardagsrummet å så har jag den här mellan köket å matrummet - den mest höstiga av de alla tror jag...lite sådär ful fast ändå mysig tycker jag!
Å så har jag en i matrummet på matbordet också...
Jag längtar redan till att få göra nya inför jul också :)
Nu ska jag dra å handla nå nödvändigheter.
Ha en fin dag allesammans å ta hand om er!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hej Katta, har kikat i din blogg lite titt som tätt och måste säga va vackra dekorationer du gör, du verkar så huslig och pysslig :) Kul att bli inspirerad av dig.
Mvh Camilla Boström