söndag 9 oktober 2011

Det här med att bada badkar alltså...kan någon vänlig själ förklara vad det är som är så mysigt med det egentligen? Jag tror alltid att det ska vara så mysigt men jag blir så oerhört rastlös å det enda som händer är att jag konstant ligger oskönt i badkaret å jag blir irriterad på allt möjligt haha. Idag föll handduken ner i badkaret...självklart!!! tänkte jag... Å så blev varmvattnet slut (och jag som satt å sa igår till Empan å Sara att vi minsann typ aldrig är utan varmvatten haha) typiskt nog!
Efter badet så städade jag lite under vardagsrumsbordet å sen så spelade jag å Gurra Guitar Hero. Jag vann å han vann...typ lika många gånger...fast han spelade ju på easy å jag på medium (då hard var för svårt på detta spel...). NÅJA.
Jag bestämde mig sedan för att laga lasagne till middag å senast jag lagade det kanske var 3 år sedan? Jag har inte lagat det sedan vi flyttade från Östervik (Bjurholm) i alla fall. Nu hittade jag ett recept på internet som jag följde till punkt å pricka...
Ett bra tips var att förkoka lasagneplattorna!
Lasagnen blev faktiskt väldigt bra om jag ska vara ärlig ;) Fast nästa gång kan den få vara inne i 5 min. längre - bara för att!
Efter middagen kom Maria å hälsade på en sväng å sen spelade jag bingolotto - utan vinst...
Å nu ni - nu står denna fräna kaka å väntar på mig ;)
Kladdkaka med vispgrädde - ett bra avslut på helgen!
Hej hopp allesammans!

Inga kommentarer: