torsdag 13 oktober 2011

Idag är ingen vanlig dag för det är min födelsedag - hurra hurra hurra! Jaha, nu är man 24 år istället för 23. Någon skillnad? Knappast...


Har varit på skolan idag där vi har jobbat med växter och jag är nu hos Anna där jag stannade efter skolans slut.
Nu ligger vi och ska sova men tänkte först visa vad jag inhandlade idag för pengar jag fick:


Skridskor för 50 spänn!! Inte dåligt! De måste såklart slipas men ;)
Å så ljuslyktor inför julen för 10 kr st. + en svart blusklänning som ni får se annan gång.
I morse fick jag blockljus, trisslotter och en datorkylare av Gurra - toppen var det! :)
Av Anna fick jag denna:


Hahhahaha!
Nu sova för imorgon är det skola å jobb som gäller :)
God natt allesammans!

Katta

1 kommentar:

Anna sa...

Va kul att det verkar som att jag är snålast i världen som ger dig en broschyr, hahahaha!