söndag 30 oktober 2011

Helgen har bestått av tjejfest (igår) och vila idag :) Mycket trevligt var det!
Under min vilodag så har jag faktiskt inte vilat utan jag har pluggat en massa och så lagade jag Tikka masala-kyckling!
Först lite paprika och lök...jag älskar färgerna!!
sen lite svamp på det (burksvamp då)...



Sen i med kycklingen...(nu var den grillad men det är godare med kycklingfilé)...


Kokosmjölk...



och tikka masala-kryddan...

Klart!
Det blev mycket gott tillsammans med riset och lite baugette till det.
Nu har jag just gjort efterrätten...äppelpaj med vaniljsås...men den har jag inte nå kort på!
Imorgon är det skola i Umeå igen. Det känns oerhört jobbigt då jag är fruktansvärt trött - men det går förhoppningsvis över efter att jag har fått sova lite.
Spelade förresten Bingolotto ikväll igen - utan vinst denna gång. Var nära en bil men icke...buhu. Ska jag säga som har en ny bil redan haha. Nåja!
God natt allesammans!

Inga kommentarer: