tisdag 11 oktober 2011

Pust å stånk. Idag är en sån dag. Då jag hostar och har ont i ögonen. Förkyld eller allergi? Jag kan inte bestämma mig riktigt om vad jag tror att det är. Det kanske ändå är Zingo då han har fått en tratt och är inne hela tiden. Det brukar ju bli så med Zeus när han är sjuk också...
Hur som helst så drog jag från skolan lite tidigare igår och hann då hem och vila lite innan det var dags för jobb på kvällen. SKÖNT!
Idag börjar jag inte förrän kl 12 och just nu kom jag på att hur ska jag hinna äta lunch? Hmm...det måste jag ordna på något sätt. Kanske får ta och dra mig mot Umeå typ nu så att jag hinner äta något.
Alldeles nyss kom ett paketbud med en massa roliga saker till mig som jag beställt via jobbet...bland annat den här!
Och vet ni vad det är? Det är en ögonskugga (som tyvärr inte går att beställa fler av) som jag tror kommer att bli sjukt snygg till mitt hår ;)Den kanske passar i helgen då jag har tänkt ordna nått här hemma men vet inte riktigt än exakt vad det blir...
Nu ska jag bege mig mot Umeå och sedan direkt till Bureå för att prata med ungdomarna där om bloggning...
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer: