torsdag 6 oktober 2011

Jag la ner plugget redan vid 15-tiden då hjärnan gett upp för inspiration. Jag började istället leta inspiration för naglarna och har påbörjat att göra lite höstnaglar...
Jag har inte bestämt mig för hur de vidare ska se ut men jag nöjer mig såhär tills vidare... Kanske att jag hittar lite mer inspiration under kvällen. Jag ville ha lite finare naglar imorgon då det är dags för begravning för min fina svärfar som gick bort för en månad sedan. Det känns fortfarande overkligt och jag väntar på att han ska komma hit som han brukar...men det ska också bli skönt med ett fint avsked efter denna jobbiga tid...
Ha en fin kväll allesammans!

3 kommentarer:

Josefin sa...

Så fina naglar. Och fint ljusarrangemang. Vill du inte visa en hel bild på det? Såg så himla fint ut.

Mli sa...

haha nej du inte gravid. Blir inga fler barn så länge vi bor i den här lilla kåken :)

Moa sa...

Beklagar sorgen :(
Men kul att du är så grymt suktig på naglar! Kram på dej