måndag 24 oktober 2011

I helgen var jag som sagt hos Anna i Umeå. Lördagen innehöll en massa överraskningar. Bland andra att vi (jag, Marie och Sara) gick på en tipsrunda på Ålidhem å helt plötsligt hoppade Empan fram bakom en skylt. Hon som inte kunde hänga med?! hade varit hos Anna sedan fredagskvällen. Vilken luring! Nästa överraskning var att vi, när vi var inne i en liten skog, mötte en löpare....men inte vilken som helst utan det var Rebecca. Hon som inte heller hade kunnat följa med?! hade varit hos Anna sedan på morgonen. De hade alltså planerat att överraska mig och Marie för att vi fyllde år...det var riktigt roligt! Å mitt i skogen låg paket till oss!!
+ ett extra inne hos Anna! Vad som var i paketen visar jag senare ;)
På lördagskvällen spelade vi som sagt ett spel som vi köpte till Anna i inflyttningspresent.
Vi åt också mat från Pub Rött (visst hette den så?).
Och jag somnade kl 21 haha.
Igår (söndag) blev det ingen hotellfrukost men väl en dyr och god frunch på Waynes i Umeå följt av lite shopping och umgänge hos Anna innan vi begav oss hemåt. Emeli å Rebecca samåkte hem medan jag, Sara och Marie körde egen bil. Vi stannade i Robertsfors och åt på en pizzeria. Det var längesen jag åkte igenom där så det var kul att se.
Idag har jag varit på vfu:n följt av en tidig middag och sedan tillbaka på vfu:n för planering och sedan direkt till personalmöte på fritidsgården där jag stannade till kl 21.
Nu är jag hemma och ska hoppa i säng alldeles strax.
Sov gott allesammans!

Inga kommentarer: