onsdag 31 augusti 2011

Igår var det så fullt upp att jag inte hann sätta mig ner å skriva något... Men nu så.
Jag ska börja med att berätta att förkylningen har slagit till igen. Är någon förvånad? Jag hade ju just köpt ett gymkort så det var väl därför... Nåja, med hostmedicin å nässpray tar jag mig igenom dagarna. Tror i och för sig att det berodde på att jag körde AC i bilen i söndags å jag fattar inte hur man gör så jag aldrig haft det förr... Nåja, jag hänger inte läpp för det...så länge jag är frisk till helgen så ;)
Igår jobbade jag också, både med MK och på UG. Jag hjälpte även min Bella att flytta :) Och vi fortsätter det ikväll så att hon kan lämna igen nyckeln sen :)
Jag håller förresten på att göra lite höstmys här hemma nu och ska pröva på nått nytt för min del:


Har någon av er torkat apelsiner? Gick det bra? Hur gjorde ni? Jag har prövat en gång förr men hade dem på tidningspapper tror jag...å då mögla de bara ihop :p


Jag ska även palla nå äpplen på Edelvik å pynta med... + rönnbär...som tyvärr på vår gård redan verkar ha gett upp natten innan jag skulle hämta in dem?!


Jag har förresten börjat sortera mitt kontor idag. Det behövdes kan jag lova....
Nu snart ska jag laga mat å invänta middagsgästen få se :)
Avslutar med två foton på mina små stjärnor, Zingo


Å Zeus


Hej svejs!
Katta

2 kommentarer:

Dannie sa...

Det är fan svårt också. Sängramen är inte billig heller. fifan. så man vill ju välja rätt. hehe, tack för tipset med sängborden! :D

MOA! sa...

Tjo!
Har också försökt torka apelsiner en gång och de resulterade bara i mögel och skräp. Faan. Supersnygg bil ni har!